Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Magazín Cognizance
Je tady léto, prázdniny, dovolená a taky okurková sezóna všech markeťáků. Důvod je nasnadě – každý se raději válí u vody, než aby čučel do počítač...
Sociální sítě poslední měsíce zaplavili UGC tvůrci a marketingoví zaklínači, kteří horlivě prodávají své ''nadupané'' kurzy, ve kterých vám prozra...
Od prvních testů s ChatGPT na popisy produktů až po komplexní využití nástrojů Midjourney nebo Heygen. V tomto pilotním díle se podíváme na konkré...
Z minulého ročníku PPC Restartu jsme si odnesli fůru inspirace a motivace, jak naše digitální kampaně neustále zlepšovat. Proto jsme ani letos nel...
Když je vám přes třicet a nechcete být v lepší společnosti za lůzry, musíte mít doma nějaké knížky. Ne, nemyslím tím Pána prstěnů ani jiné bichle ...
Pokud jste ve fázi, že je pro vás TikTok ještě pořád hluboko v zatracení, tak jste asi nečetli náš předchozí článek z této série. Odpouštíme vám. ...
Olympiáda je světovou událostí, nadšeně ji sledují nejen skalní sportovní fanoušci, ale i ti z nás, kteří se o sport za běžných okolností příliš n...
Každá generace má jiné spotřebitelské chování a právě Gen Z je často ovlivňována virálními trendy. Známé značky jako Coca-Cola, Ryanair nebo Levi'...
Jak pravil jeden rakouský malíř z první poloviny 20. století: „Vždy je těžší bojovat proti víře než proti vzdělání“. Když už ale budete věřit tomu...
Poslední roky se nesou ve znamení růstu spotřebitelských cen napříč takřka celým spektrem zboží a služeb. Není proto divu, že nejvlivnější hráči n...
Marketingová předpověď na dnešní dny hlásí - vánoční šílenství v plné síle, nejvyšší denní rozpočty v celém roce a zbytečně nervózní a agresivní z...
Lhát vám budu až později, úvodem k sobě buďme upřímní. Knihy lze rozdělit do tří množin. Ty které se čtou, ty které se nečtou a ty, o kterých se m...
Brněnská agentura si vezme na starost přípravu univerzitní marketingové strategie
Kdo tvrdí, že si nikdy nevypomohl AI, podle nás lže. Všechny tyhle IN aplikace, které jsou chytřejší než celý marketingový tým dohromady, se dají ...
Fanoušci Les Bineta a Jenni Romaniuk minulý týden obsadili pražský Cubex, kde probíhala konference Brand Management 2023. Někteří se s předními os...
Minulý týden jsme si odskočili na konferenci Adform Prague summit věnované digitální reklamě. Dopolednímu bloku přednášek dominovalo ožehavé téma ...
Na konci května jsme se vydali do Prahy na konferenci PPC Restart a sepsali jsme pro vás to nejlepší, co jsme se z přednášek dozvěděli!
Je to tady, milí pisálkové. Jsme oficiálně zbyteční. Od listopadu minulého roku, kdy byl zdarma pro všechny spuštěn ChatGPT, který na základě pomě...
Na Facebooku už je i vaše babička a Instagram nám skoro začíná zastarávat. Gen Z preferuje autentickou appku BeReal, kde se na rozdíl od instáče n...
Dlouho očekávaná novela zákona o ochraně spotřebitele a občanského zákoníku vyšla ve Sbírce zákonů. A už 6. ledna 2023 začnou platit nová pravidla...
Od konce minulého roku máme v Google Ads k dispozici dlouho očekávaný typ kampaně. Vedle starých známých search kampaní, display kampaní, shopping...
Tento jedinečný článek si zaručeně zamilujete. Tyto 100% účinné rady, jak vydělat, si prostě musíte přečíst! Ještě vás první dvě věty neodradily? ...
I dobrá myšlenka může mít příšerné zpracování. A i dobrá myšlenka s dobrým zpracováním se může vymknout kontrole a žít si svým vlastním životem. A...
Pamatujete, jak svět socek ovládla Ice bucket challenge? Nebo jak jsme museli vypít na ex škopek piva, natočit se u toho a pak v postu označit pár...
Digitální markeťáci se musí mít neustále na pozoru. Internet je prostředí, kde se věci vyvíjejí a proměňují neuvěřitelným tempem. Jaké fenomény ov...
Newslettery jsou jedním z oblíbených a většinou efektivních marketingových nástrojů. Jak ale vyniknout, i když e-mailová schránka zákazníka praská...
Ač jsme agentura digitální, zvládneme i offline akce. Od března jsme si vzali na starost kampaně Chytré lékárny, pro kterou jsme začátkem roku vyt...
Pamatujete si scénu z filmu Samotáři? Myslíte si, že je čeština blbej jazyk? Není! Čeština je úžasná. Možná trochu záludná, ale kdyby to tak nebyl...
Že ne? Pokud nevíte, kdo jsou vaši klienti, jak chcete uspokojit jejich potřeby? Úspěch vašeho byznysu závisí především na vaší schopnosti plnit p...
Trendy v digitálním marketingu jsou posledních pár let víceméně stejné. Jen způsob provedení je rok od roku o něco vymakanější, chytřejší a zábavn...
Snadný a rychlý návod pro měření robotů vyhledávačů skrze Google Analytics. Nasazeno za půl hodiny a user-friendly. Co chtít víc?
Každý e-shop chce vydělávat hodně. Jak ale utržit ještě víc, jsme v předvánočním období řešili s naším klientem, který provozuje e-shop s hokejový...
Lednové výhledy na nadcházející rok si čtu ráda, ale ještě radši si je procházím až v prosinci, kdy můžu srovnat, nakolik se proroctví vyplnilo. V...
Začátek roku 2019 byl pro českou marketingovou komunitu ve znamení sledování souboje Marketing Mineru a Semoru. Oba totiž přišly s téměř identický...
Cognito je certfikovaným partnerem reklamního systému Colpirio, který umožňuje programmatický nákup digitálních kampaní. Kampaně lze cílit behavio...
Marketingové konference slouží jako místo pro sdílení novinek, případovek a úspěšných kampaní, s nimiž se chce pořadatel pochlubit – ovšem pouze v...
Máte podezření, že váš web nefunguje úplně správně. Klienti neobjednávají, nepíšou, nevolají, zkrátka ticho jak po pěšině. Důvodů, proč se to děje...
Novinky, plány, zhodnocení a jak to bude dál očima Google, tohle všechno se teď dozvíte. O trendech a budoucnosti ve světě internetu se mluvilo v ...
Online marketing v roce 2018 čekají velké věci. Nové kanály pro propagaci, nové formáty a nové příležitosti. Chatbot pomůže objednat zboží, videa ...
Internet je rájem chyb. K publikování textu nepotřebujete editora ani korektora, prostě to nasázíte do šablony a vypustíte ven. Pravopisných i sty...
Jak vydavatel zjistí, které zdroje přivádí návštěvníky klikající na inzerci a nakupující u inzerenta? To vám prozradí moje prezentace letošní Affi...
Sleva, výprodej, zdarma, exkluzivně, původní, jedinečný… Jsou vám tahle slovíčka povědomá? Určitě jste je taky už v nějakém svém textu použili. Ne...
Kreativa je pro mnohé černá skříňka. Na jedné straně vložíte zadání a na druhé vám vypadne klíčový vizuál či videoreklama. Co se v ní děje, je něk...
Jako markeťáci se dostáváme do kontaktu s reklamou každý den. Proto jsme se rozhodli vám ukázat, které jsou podle nás ty nejlepší, ale i nejhorší ...
Vymysleli jste na Facebooku úžasnou kampaň, lidi na ni klikají, to je parádní, CTR stále roste, ale co dál? Tento článek bude o tom, co podchytit ...
Sledujeme to už hezkou dobu, o vývojáře je nouze. Touží po nich téměř každý (i my) a firmy generují jednu náborovou kampaň za druhou. Sháňka je po...
Říjen utekl jako voda a my jsme tu s další várkou novinek z online marketingu. A že jich bylo opravdu požehnaně. Facebook spustil spoustu nových s...
Září už máme za sebou. Dětem začala škola, listí padá ze stromů a v online marketingu uzrála spousta novinek. Sklizeň byla bohatá nejen na nové sl...
Letos v létě spustil Google rozšířené textové reklamy pro všechny inzerenty. Mnoho PPCčkářů si v té době mohlo vyťukat klávesnice, aby o téhle nov...
Zhruba 80 % lidí čte pouze titulky. Pro autory článků trochu depka, ale zase okamžitě pochopíte, jak je titulek důležitý. Pokud chcete, aby čtenář...
„Polovinu peněz, které dávám na reklamu, vyhazuji oknem. Jenže nevím, která polovina to je.“ – John Wanamaker Kdyby John žil ve 21. století a n...
Mikrocopy označuje soubor textů, do kterého patří chybové hlášky, navigace na stránce, text na tlačítkách, větička, že souhlasíte s mravenčím text...
Text na web si zvládnu napsat sám, vždyť to nic není, navíc jsem z českého jazyka míval vždycky nejhůř dvojku, říkáte si možná. Nejdřív se ale pod...
Za posledních pět let vzrostl počet e-shopů v Česku o 80 %. Jednotlivé obchody se předhánějí s nízkými cenami a službami pro své zákazníky, aby se...
Obrazy mají na emoce člověka mnohem rychlejší dopad než text. Proč tedy nevyužít obrazovou sociální síť Instagram jako cestu k zákazníkům? Přečtět...
Češi v roce 2015 při nákupech na internetu utratili 81 miliard, což je o 21 % více než v roce 2014. Ukrojte si z tohoto velkého a pořádně tučného ...
Pokud na svém webu máte nějaký formulář, ať už kontaktní, registrační nebo třeba objednávkový, jistě vás zajímá, jak snadno se vašim zákazníkům vy...
Stejně jako se dnes rodí velké pěvecké hvězdy z nadšenců nahrávajících svá první dema na Youtube, kuchaři nebo módní návrháři se spisovatelskými a...
Naše práce nás baví a chceme se v ní stále zlepšovat, proto nepolevujeme ve vzdělávání a pátrání po novinkách (nejen) ve světě online marketingu. ...
Mobilní aplikaci nestačí jen vyvinout, neméně důležité je dát o ní vědět lidem, aby si ji vůbec někdo nainstaloval. Přečtěte si, jakou strategii j...
Oslovte nové zákazníky prostřednictvím reklam na YouTube, druhém nejpoužívanějším vyhledávači na světě. Jak zvýšit výkon video kampaní na YouTube ...
TrueView reklamy na YouTube běží již pět let. Od května 2010, kdy je mohli inzerenti poprvé použít, získal tento formát video reklamy mnoho užiteč...
Nástěnka? A ještě k tomu rudá? V dnešním článku nebudeme vzpomínat na doby dávno minulé (či už se sentimentem nebo nadáváním). Naopak si řekneme o...
Časy, kdy k získání pozice specialisty on-line marketingu stačila schopnost správně hláskovat zkratku SEO, vlastnictví účtu na Facebooku a plány n...
„Nemáš bony?“ „Nechceš bony?“ Tak začínal článek, který jsme psali do únorového vydání časopisu Connect a nyní ho publikujeme i zde. Nahraďte slov...
V celém on-line marketingu budete jen těžko hledat nudnější obor než Pay Per Click reklamu. Přes svoje nesporné výhody a efektivitu je sexy asi ja...
V příjemně hippiesáckém prostředí brněnské Leitnerky jsme absolvovali neformální setkání obyvatel dvou břehů řeky zvané PPC – zástupců našich před...
V úterý 6. listopadu 2012 se konala konference Czech Internet Forum. Měla být poslední na tomto světě, tak jsme na oslavu apokalypsy českého inter...
Poté, co Zuckerbergovi parťáci v srpnu loňského roku sklopili uši a ukončili projekt Facebook Deals, jsou nyní zpět s jeho reinkarnací v podobě Fa...
Zbožový vyhledávač Google Nákupy je jistě krásná věc, má však jedno zásadní ALE – v Google Analytics jsou informace o návštěvnosti z něj ukryty sn...
Google Adwords přišel s novými formáty TrueView, protože inzerenti chtěli platit jen za skutečně zhlédnuté reklamy. Stejně tak má svůj důvod i ned...
Jak se zdá, kluci a holky z Google Adwords týmu zřejmě v noci místo počítání oveček pilně vymýšlejí nové nástroje. Přibližně rok po té, kdy u nás ...
V předchozím dílu jsme se věnovali základům přípravy internetové marketingové strategie a zmínili jsme některé nástroje, které můžeme do své strat...
Můžeme-li o něčem bez uzardění mluvit jako o hitu roku 2011, pak je to bezesporu reklama na portálu YouTube ve všech jejich podobách. Google dokáz...
Úspěšné a v médiích často podrobně probírané internetové projekty či kampaně, ukrývají ve svém stínu tisíce projektů, které úspěchem neskončily. R...
Když Google před rokem představil novou aplikaci Goggles umožňující vizuální vyhledávání na mobilních telefonech, nevyoral v myslích uživatelů int...
Poznejte, jak můžete zvýšit atraktivitu svých kampaní v Google AdWords a odlišit se od neznalé konkurence. Nová rozšíření pay-per-click reklam jso...
Vytvořit a spustit vlastní PPC kampaň není věda a zvládne to každý zdatnější uživatel internetu během jednoho dne. Když je to tak snadné, proč byc...
Jestliže o úspěchu webových stránek rozhodoval v 90. letech především dobrý nápad, v prvních pěti letech nového tisíciletí optimalizace pro vyhled...
Nedivil bych se, kdyby v řadách internetových profesionálů byla již pěkná řádka těch, kteří při slově „facebook“ dostávají kopřivku, sám mám k tak...
Pokud na zemi v několika posledních týdnech přistáli marťani, je jejich případná koalice s nejmenovanou politickou stranou nejspíše minulostí. Mus...
Word of mouth marketing (dále jen WOMM) je v minulých desetiletích často opomíjený marketingový nástroj, který se dostal znovu na výsluní díky int...
Název “virální marketing“ je pro mnohé poněkud záhadný, což by se jistě změnilo, kdyby se používal například český výraz “řekni to všem“. Princip ...
Virální marketing je nástrojem pro masivní a samovolné rozšíření informací nesoucích určité reklamní sdělení, které jsou předávány řetězově a neko...
Že uděláte půlce svého marketingového týmu pápá a odteď už za vás všechno bude textovat ChatGPT? No, my už jsme si jeho schopnosti vyzkoušeli za v...
Chcete se tu a tam dozvědět nějakou zajímavost? Nechte nám svůj e-mail.