Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...

Oslovte nové zákazníky prostřednictvím reklam na YouTube, druhém nejpoužívanějším vyhledávači na světě. Jak zvýšit výkon video kampaní na YouTube vám poradíme v dalších 5 tipech pro TrueView reklamy.
Vedle obvyklého cílené na uživatele podle demografie, tématu videí, remarketingu a témat, o která se zajímají, zkuste také cílení na tzv. In-market publikum. V tomto publiku jsou lidé, kteří se nacházejí v určité fázi nákupního rozhodování, tedy si např. čtou recenze, porovnávají a vyhledávají produkty. Google AdWords nabízí velmi detailní kategorizaci publik podle nakupovaného zboží a služeb.
Na homepage YouTube.com přijdou každý den v České republice stovky tisíc lidí a YouTube vám nabízí na toto prémiové místo umístit reklamu ve formátu masthead. Masthead se skládá z bannerové a video části a je to jeden z mála formátů na Google, který nelze koupit v aukčním systému AdWords. Je potřeba si ho rezervovat přímo přes obchodního zástupce Google na konkrétní den. Cena za 24 hodin na homepage YouTube se pohybuje kolem 200 000 Kč a více.
Při nahrání videa na YouTube kanál se automaticky vybere několik náhledů videa, ze kterých si můžete vybrat. Ne vždy se automatický náhled hodí a někdy chceme mít v náhledu něco, co ve videu ani není. V editaci videa si můžete nahrát jakýkoliv vlastní obrázek náhledu. Takové vylepšení se hodí především pro formát In-search TrueView, kdy náhled je jedním z prvků, který uživatele zaujme.
Vytvořte video, ve kterém vše bude řečeno a ukázáno třeba do 10 vteřin a pak diváky přímo vyzvěte, aby video přeskočili. Celkově bude mít video 30 a více vteřin. S velkou pravděpodobností takové video nikdo nedokouká do konce a AdWords vám nebude účtovat za zhlédnutí videa.
Stále stejná video reklama, která se divákovi zobrazí několikrát za hodinu, je otravná a vaší značce taková kampaň nepomůže. Stejně tak nebude dávat příliš smysl reklama na alkohol, která se zobrazuje v pracovní dny před pátou odpoledne. Více na takový produkt budou diváci spíše reagovat ve večerních hodinách. Omezení impresí na jednoho uživatele za den, týden nebo měsíc a nastavení hodin a dnů v týdnu si upravíte na úrovni kampaně v záložce Nastavení.
Pokud se vám tipy na video reklamy na YouTube líbily, lajkujte, komentujte, sdílejte, případně si přečtěte i prvních 5 tipů pro TrueView reklamy. Pokud chcete kampaň na YouTube vyzkoušet v naší režii (ano, video reklamy i produkujeme), napište nám.
Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...
Zatímco o významu poměru čísel 90:60:90 pro vývoj lidstva pochybuje málokdo, skutečnost, že život, vesmír a vůbec řídí konstanty jako 9.81, 6.674 ...
Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...