S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
I digitální agentura si může odskočit do offline! Chytrou vedeme ke hvězdám
Ač jsme agentura digitální, zvládneme i offline akce. Od března jsme si vzali na starost kampaně Chytré lékárny, pro kterou jsme začátkem roku vytvořili e-shop. V Cognitu však moc dobře víme, že budování brandu není jen o online komunikaci, a proto jsme vymysleli a zorganizovali akci Chytré lékárny, která probíhala od 12. do 18. července na brněnské Kraví hoře.
S Chytrou lékárnou jsme u příležitosti Marsmelounu, obřího modelu planety Mars vystaveného v parku pod Hvězdárnou a planetáriem na Kraví hoře, připravili edukativně-zdravotnický program. Chytré stanoviště lékárny navazovalo na projekt Chytré prázdniny. Magistry z lékárny se zaměřily na aktuální zdravotní témata spojená s létem (ochranu před UV zářením
a prevenci proti klíšťatům).
Od pondělí 12. července až do pátku 16. července probíhalo ve stánku přímo u kopule dalekohledu vyšetření znamének a poradenství ohledně jejich samovyšetření v domácím prostředí, odborné určení fototypu, diagnostika pleti včetně určení stupně hydratace nebo konzultace ohledně ochrany před klíšťaty.
Nechat si zdarma vyšetřit znaménka a předejít závažnějším následkům způsobených zanedbáním prevence bylo pro Brňany velkou motivací. „Průzkumy ukazují, že 90 % případů rakoviny kůže lze léčit, pokud se odhalí včas, zároveň však 50 % lidí nikdy preventivně nenavštíví dermatologa a nenechá si vyšetřit mateřská znaménka a 25 % se o stav svých znamének vůbec nezajímá,“ upozorňuje ředitelka Chytré lékárny Alice Dosedlová. Bezplatné vyšetření znamének v rámci akce je tak skvělým kompromisem i pro ty, kterým se nechce navštívit ordinaci.
A jak to vypadalo v číslech? Ve stánku Chytré lékárny prohlédli znaménka 523 lidem, pleť si nechalo diagnostikovat bezmála 150 lidí a rozdaly se stovky vzorků kvalitní lékárenské dermokosmetiky. S kolemjdoucími magistry Chytré lékárny konzultovaly i důležitost fotoprotekce a možnosti prevence nákazy boreliózou nebo klíšťovou encefalitidou.
Co připravilo Cognito
V Cognitu jsme akci nejen vymysleli, ale i zařídili její online i offline komunikaci a publicitu. Chytrá se tak společně s Hvězdárnou díky nám objevila třeba na titulní straně Deníku nebo v Brněnské drbně.
Připravili jsme obsah informačních tabulí, jehož grafické zpracování jsme nechali na designérech z umělecké skupiny Sasuga, která ho zpracovala
ve stejném duchu, jako infotabule souběžně probíhající výstavy Člověk ve vesmíru, na které také spolupracovali.
„O digitální marketing Chytré lékárny se staráme už přes půl roku, uspořádat akci i v offlinu tedy pro nás byla příležitost. I mě samotnou překvapilo, jak obrovský byl o program Chytré lékárny zájem. Myslím, že až na občasné rozmary počasí vše vyšlo tak, jak jsme chtěli,” říká za Cognito Head of marketing Michaela Oulehla.
Chytrá lékárna je brněnská síť lékáren, kamenné pobočky najdete po celém Brně, v Tišnově i Vyškově. Jejím poslání je poskytovat svým klientům neobyčejnou osobní péči plnou benefitů a především lidského a chápavého přístupu.
A co vy? Byli jste se podívat na Marsmeloun? Poslechli jste si přednášku astrofyziků? Stavili jste se na projekci do Digitária nebo si užili film s vesmírnou tematikou v letním kině u Hvězdárny? Marsmeloun se na Kraví Horu přivalí ještě v srpnu, tentokrát od 5. do 12. srpna vždy od 14 hodin do půlnoci. A s ním i loňsky Lunalón a Terralóna.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...