Mít v dnešní době webové stránky je důležitým krokem pro každou firmu či jednotlivce. Nicméně rozhodnutí, jakou platformu použít pro jejich tvorbu...
Cognito vyhrálo výběrová řízení Mojí lékárny a Isotry
Na sklonku minulého roku digitální agentura Cognito zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro které bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich e-commerce řešení. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia Cognito svěřila redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost díky integraci informačního portálu a e-shopu. Nové e-commerce řešení má portál mojelekarna.cz posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového B2B e-shopu určeného zákazníkům z ČR i celé Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.
‚‚Rozsah a ambice obou projektů jsou pro nás výzvou a motivací zároveň. Mojelekarna.cz i Isotra jsou ve svých oborech jedny z nejsilnějších značek, takže nás dvojnásobně těší, že si pro realizaci svých plánů v digitální prostředí vybrali právě nás,” říká Jan Janča, CEO Cognito.
Co si dále přečíst
Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou JIC, která se zaměřuje na podporu inovativního podnikání.
V dnešní době každý potřebuje web pro svůj byznys, koníček nebo pro klub přátel žehu. A pokud si ho neumí sám vytvořit, tak ho poptá. Web se dá bl...