Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...

Ve čtvrtek 28. listopadu 2024 proběhlo v pražském Royal Club slavnostní vyhlášení Internet Effectiveness Awards za uplynulý rok. A my máme velkou radost, že Cognito slaví 100% úspěšnost přihlášených projektů. Všechny čtyři nominace jsme proměnili na cenné kovy.
Pro stříbro jsme letos na pódium vystoupali hned třikrát. Dvakrát za projekt AI zpravodajství pro Frekvenci 1 v kategorii Využití umělé inteligence a oborové kategorii IT, telekomunikace a média. V kategorii E-commerce B2B jsme si ocenění za druhé místo odnesli za projekt pro ISOTRA a.s., v němž jsme realizovali rozsáhlý zákaznický portál s integrovaným webovým konfigurátorem produktů.
Petra Kašparová, Art Director Cognito, Lubor Zoufal, head of digital and strategic development společnosti Active Radio a Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito
Petra Kašparová, Art Director Cognito, Tomáš Ondruš, CTO Cognito a Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito
Třetí místo jsme si pak odnesli za UX pro Stavební spoření ČSOB. Díky podrobnému auditu vnitřních procesů ČSOB a následnému redesignu se nám podařilo čtyřnásobně zvýšit míru konverze.
Radek Masata, Head Of Digital Sales at ČSOB, Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito a Marek Fiala, procesní ředitel ČSOB Stavební spořitelna
Internet Effectiveness Awards je nejvýznamnější českou soutěží, která oceňuje efektivitu digitálních projektů. Ocenění získávají projekty na základě jasně měřitelných cílů a výkonu, a pro nás je důkazem toho, že děláme věci správně.
Slavnostní večer nebyl jen o předávání cen, ale také o inspirativních setkáních, které přispěly k výjimečné atmosféře. Jan Janča, CEO Cognito, se i letos ujal role předávajícího jedné z cen, zatímco Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito, zasedla jako jedna ze dvou žen v porotě.
Děkujeme všem partnerům a kolegům za skvělou spolupráci a těšíme se, co přinese budoucnost. Pojďte společně s námi dál ukazovat, jak efektivní digitální projekty mohou být.
Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...
Skims X The North Face. Tiffany X Supreme. Nike X Off-White. Scrub Daddy X Dunkin’ Donuts. V dnešním digitálním světě, kdy je konkurence čím dál a...
Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...