S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
UI a design pro novou verzi cybersecurity nástroje od SODATU
Od půlky května je na trhu nová verze produktu SODAT Protection & Analytics 2.0, bezpečnostního nástroje pro monitoring pohybu dat ve firmách využívajícího AI. Petr Kašpar, kreativní ředitel, vedl tým, který se postaral o návrh, implementaci a uživatelské testování tohoto nástroje.
Kreativní ředitel Petr Kašpar a návrh UI pro Sodat
Citlivá data pod kontrolou
Díky SODAT Protection & Analytics 2.0 mohou firmy sledovat, kdo má k citlivým údajům přístup, kudy data firmu opouštějí, a především kam odcházejí. Citlivá data zatím adekvátně chrání jen zlomek firem. Podle průzkumu společnosti SODAT se ale v loňském roce setkalo s incidentem úniku nebo ztráty dat až 80 % z nich. Nová verze nástroje navíc využívá pokročilou umělou inteligenci z laboratoří specialistů společnosti Gauss Algorithmic, která umožňuje automaticky analyzovat chování uživatelů a detekovat anomálie v pohybu dat.
UX a design pod taktovkou Cognita
„Rozhodli jsme se pro jednoduchý a čistý design, který předává leckdy složité informace tak, aby je všichni pochopili,“ vysvětluje Petr Kašpar. Cognito pracovalo ve velké míře s grafy a cílem projektu bylo sjednotit data do vizuálně srozumitelné formy. Nezbytnou součástí celého procesu bylo i UX testování, díky němuž byly vychytány pro uživatele původně nesrozumitelné pasáže.
Řešení i pro kontroly v rámci GDPR
Nová verze se zaměřuje spíše na monitoring pohybu souborů než na sledování produktivity. Klade důraz hlavně na datovou bezpečnost, společnost tak reaguje na potřeby trhu i novou legislativu GDPR. SODAT Protection & Analytics 2.0 je vhodný také pro monitorování přístupu k osobním údajům dle GDPR. Firma má díky němu přehled, kdo k datům ve skutečnosti přistupuje a jak s nimi nakládá. Report z produktu lze použít při kontrole z Úřadu pro ochranu osobních údajů (UOOU).
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...