S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Cognito spustilo první AI kampaň pro Evropu 2
Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampaň navazuje na úspěšný koncept „Držíme ti flek“, který značka ve své historii úspěšně už několikrát použila a který je postavený na zajímavých vizuálech osobností rádia. Nová verze je však mnohem interaktivnější. Sám uživatel si totiž vybírá z plejády možností a určuje, jak bude vypadat konečný výsledek. V rámci kreativního procesu si sám volí, na jaké místo chce poslat oblíbeného moderátora.
„Umělá inteligence ve všech podobách nabírá letos na popularitě a my chtěli být mezi prvními, kdo ji využije kreativně pro své marketingové aktivity. Cognito přišlo s konceptem, který skvěle navazuje na současnou komunikaci a posouvá ji o level výš,“ popisuje Lubor Zoufal, Head Of Digital ve společnosti Active Radio. Na nově vzniklé microsite mohou uživatelé vytvářet vlastní (více či méně bizarní) vizuály se šesticí moderátorů Evropy 2, např. Leoše Mareše na pláži plné růžových prasátek nebo Zorku Hejdovou na narozeninové oslavě s jednorožci.
Kromě generování obrázků je smyslem kampaně umožnit fanouškům Evropy 2 sdílet výsledek na sociálních sítích a zvýšit jejich zapojení. Vizuál, spolu hashtagem #drzimetiflek a dalšími hashtagy a popisem, který rovněž vytváří umělá inteligence, mohou přesdílet a soutěžit o zajímavé ceny.
„Dlouhodobě pracujeme na tom, abychom naše klienty udrželi vždy o krok před konkurencí. AI v různých podobách využíváme interně v rámci tvůrčího procesu a nyní jsme nabyté zkušenosti aplikovali i do první brandové kampaně pro klienta," uvádí Jan Špičák, Marketing Operations Manager z agentury Cognito.
Kampaň byla spuštěna ve středu 10. května. „Slogan Držíme ti flek se stal v průběhu několika let součástí DNA Evropy 2. Neznamená už jen to, že posluchačům vždycky držíme flek v naší partě, ale držíme jim flek na těch nejlepších koncertech, na top filmech, na všech úžasných místech, na které je s Evropou 2 posíláme. V širším smyslu jim držíme flek všude, kde vysíláme a kde si nás naladí,“ doplňuje marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín. Slogan Držíme ti flek má tak odrážet hlavní myšlenku marketingového konceptu, ve kterém jsou posluchači Evropy 2 součástí značky a celé moderátorské party Evropy 2.
V Cognito jsme v minulosti pracovali rovněž na nové vizuální identitě pro Rádio Z, na digitálních kampaních pro Frekvenci 1 a v současnosti spravuje digitální kampaně pro aplikaci YouRadio Talk. Cognito dlouhodobě dodává klientům digitální řešení, která přinášejí skutečnou změnu a inovace v řešení klíčových problémů a úkolů v jejich podnikání.
Active Radio a.s. je multimediální skupina vlastnící rádia Evropa 2, Frekvence 1, Rádio Bonton, Rádio Dance a Youradio. Patří jí rovněž dětský projekt Pigy. Provozuje řadu online médií, streamingových audio služeb, sdružuje skupiny fanoušků na sociálních sítích a pořádá eventy. Od roku 2018 patří holdingové společnosti Czech Media Invest.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...