S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Spustili jsme nový e-shop Mojelekarna.cz na e-commerce platformě Marco 3.0
Pro jednu z největších lékárenských sítí Moje lékárna zahrnující bezmála 350 poboček po celé ČR jsme vyvinuli nový e-shop postavený na poslední verzi naší e-commerce platformy Marco 3.0. E-shop nabízí více než 10 000 položek, umožňuje vyzvednutí eReceptů na pobočkách a je plně integrovaný s farmaceutickými informačními systémy Algis a Lekis.
Síť lékáren Moje lékárna vznikla z iniciativy nezávislých lékárníků - soukromníků jako odpověď na vývoj trhu, kam vstoupily velké majetkové řetězce. Nezávislost a konkurenceschopnost lékáren se staly hlavními principy sdružení Moje lékárna, kterou provozuje společnost Sanovia, a.s., vlastněná 100% Českou lékárnickou, a.s., tedy českými lékárníky. Doposud je do sítě zapojeno na 346 lékáren, z nichž 50 provozuje přímo Sanovia.
E-shop je postaven na nejnovější verzi e-commerce platformy Marco 3.0, která na vývojovém oddělení Cognito vznikala v posledním roce a půl. Jedná se o špičkové enterprise e-commerce řešení vyvinuté na PHP frameworku Symfony s využitím hexagonální SW architektury. Jeho součástí je také moderní open source CMS Sulu vhodný pro nasazení jak v malých a středních firmách, tak i korporacích. Marco 3.0 tak definuje v oblasti zakázkových e-shopu zcela novou technologickou a kvalitativní třídu.
Na vývoji e-shopu se podíleli jak SW developeři, tak i UX designéři a grafici digitální agentury Cognito. „Vývoj e-commerce řešení pro Moji Lékárnu byl rozsáhlý a náročný projekt, protože bylo nezbytné integrovat několik informačních systémů a celé řešení postavit tak, aby bylo snadno rozšiřitelné a připravené na velkou zátěž. Mojelekarna.cz má totiž ambice konkurovat největším hráčům na trhu jako je Dr. Max neb Benu. Řadu problémů se škálovatelností a rychlostí nám pomohla vyřešit nová platforma Marco 3.0, která je v některých testech až o 300 % rychlejší než verze 2.0.“ říká CEO a zakladatel Cognito Jan Janča.
Na adrese mojelekarna.cz si mohou zákazníci vybírat nejen léky, ale také potravinové doplňky, kosmetiku nebo zdravotnické potřeby. Vývoj a rozvoj systému dále probíhá, momentálně Cognito pracuje společně se zadavatelem na novém věrnostním programu.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...