S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Společnost ISOTRA má nový B2B zákaznický portál od Cognito.cz
Přední evropský výrobce stínící techniky, společnost ISOTRA, spustila nový zákaznický portál s integrovaným webovým konfigurátorem produktů, čímž nastavuje nový standard digitalizace v průmyslovém sektoru. Za vývojem tohoto portálu stojí zkušený tým vývojářů z brněnské společnosti Cognito.cz, kteří na projektu pracovali již od začátku roku 2023.
Portál nabízí obchodním partnerům ISOTRA možnost digitalizovat celý obchodní proces – od kalkulací, přes vytvoření nabídky až po objednávky. Navíc podporuje tzv. "white labeling", který umožňuje partnerům přizpůsobit si design nabídek a využít portál pro vlastní prodejní aktivity. „Naším cílem bylo vytvořit systém, který nejen zjednoduší komunikaci mezi námi a našimi partnery, ale také jim pomůže zefektivnit jejich vlastní obchodní procesy,“ říká Vladimír Zecha, ředitel IT a interních inovací společnosti ISOTRA.
Díky novému konfigurátoru, který je integrovaný přímo do portálu, mohou B2B partneři snadno a efektivně zadávat objednávky na zakázku vyráběných produktů, jako jsou žaluzie, markýzy, pergoly a další stínící technika. Konfigurátor umožňuje nastavení desítek až stovek parametrů, jako jsou rozměry, barva, pohon či povrchová úprava, což vytváří tisíce možných kombinací.
Webový portál je napojen na informační systém K2 a produktový konfigurátor Infor CPQ, což zaručuje technickou správnost každé konfigurace a její okamžité ocenění. Implementaci konfigurátoru Infor CPQ zajistila společnost IT Euro. „Výsledné řešení je unikátní kombinací B2B zákaznického portálu s webovým konfigurátorem, jehož výstupem jsou detailní podklady pro výrobu, a zároveň umožňuje partnerům obsluhovat koncové zákazníky díky digitalizaci celého obchodního procesu,“ dodává Jan Janča, CEO společnosti Cognito.cz.
ISOTRA plánuje další rozvoj celého řešení a jeho postupné nasazení na všech trzích, kde působí. Společně s Cognito nyní pracují také na implementaci umělé inteligence, která by měla zjednodušit lokalizaci, technickou podporu a onboarding partnerů v ČR i dalších evropských zemích.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...