Vyřešit problém s bezhotovostními platbami spropitného v hotelových provozech se rozhodl pražský startup Smart Tips. Pro realizaci technického řeš...
Michaela Luňáčková je novým Managing Partnerem agentury Cognito
Od května 2023 se stala novým Managing Partnerem agentury Cognito Michaela Luňáčková, která doposud zastávala post Chief Marketing Officer. Luňáčková získává podíl v agentuře i dceřiných společnostech a má za úkol řídit jejich strategický rozvoj a expanzi.
Michaela Luňáčková přišla do Cognito v létě 2020 s úkolem reorganizovat marketingové oddělení a řídit vlastní marketing značky. Od léta 2021 zastávala pozici marketingové ředitelky a zásadním způsobem přispěla k rychlému růstu agentury v uplynulých dvou letech. Luňáčková má za sebou předchozí působení na pozici Client Partnera v agentuře Business Factory, spolupracuje na marketingu projektů Vysokého učení technického v Brně a v minulosti se starala také o komunikaci festivalu Prototyp.
„Michaela k nám přišla jako odborník na digitální marketing, ale za bezmála tři roky v agentuře ukázala, že je především špičkový a výkonný manager. Proto jsem rád, že přijala moji nabídku a stala se novým řídícím společníkem agentury a nově vznikajícího holdingu,“ dodává Jan Janča, CEO a zakladatel Cognito, který bude v agentuře dále zodpovědný především za divizi e-commerce a zakázkového vývoje SW.
„Nová pozice je pro mě logickým krokem v mém profesním životě. Do Cognito jsem nastoupila s motivací posunout agenturu z lokálního na celorepublikového hráče a nyní mám jasný plán, jak tuto skvělou značku s rostoucím portfoliem klientů a velkým potenciálem v oblasti marketingu i softwarového vývoje dále rozvíjet. Tento rok nás čeká vytvoření holdingové struktury a expanze softwarové divize do zahraničí,“ říká Michaela Luňáčková.
Brněnská digitální agentura Cognito, která dodává služby v oblasti marketingu a zakázkového vývoje software, letos oslavila 15 let na trhu. Dohromady se v brněnské i pražské pobočce stará o klienty, mezi které patří třeba Active Radio (Evropa 2 a Youradio Talk), ČSOB, Chytrá lékárna nebo Emco, 29 profesionálů. Loni agentura dosáhla obratu 27,5 milionů.
Co si dále přečíst
Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade z...
Cognito posiluje svou vývojářskou divizi o dva nové členy – backenďáka Michaela a frontenďáka Erika, kteří do týmu přinášejí své bohaté zkušenosti...