S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Michaela Luňáčková je novým Managing Partnerem agentury Cognito
Od května 2023 se stala novým Managing Partnerem agentury Cognito Michaela Luňáčková, která doposud zastávala post Chief Marketing Officer. Luňáčková získává podíl v agentuře i dceřiných společnostech a má za úkol řídit jejich strategický rozvoj a expanzi.
Michaela Luňáčková přišla do Cognito v létě 2020 s úkolem reorganizovat marketingové oddělení a řídit vlastní marketing značky. Od léta 2021 zastávala pozici marketingové ředitelky a zásadním způsobem přispěla k rychlému růstu agentury v uplynulých dvou letech. Luňáčková má za sebou předchozí působení na pozici Client Partnera v agentuře Business Factory, spolupracuje na marketingu projektů Vysokého učení technického v Brně a v minulosti se starala také o komunikaci festivalu Prototyp.
„Michaela k nám přišla jako odborník na digitální marketing, ale za bezmála tři roky v agentuře ukázala, že je především špičkový a výkonný manager. Proto jsem rád, že přijala moji nabídku a stala se novým řídícím společníkem agentury a nově vznikajícího holdingu,“ dodává Jan Janča, CEO a zakladatel Cognito, který bude v agentuře dále zodpovědný především za divizi e-commerce a zakázkového vývoje SW.
„Nová pozice je pro mě logickým krokem v mém profesním životě. Do Cognito jsem nastoupila s motivací posunout agenturu z lokálního na celorepublikového hráče a nyní mám jasný plán, jak tuto skvělou značku s rostoucím portfoliem klientů a velkým potenciálem v oblasti marketingu i softwarového vývoje dále rozvíjet. Tento rok nás čeká vytvoření holdingové struktury a expanze softwarové divize do zahraničí,“ říká Michaela Luňáčková.
Brněnská digitální agentura Cognito, která dodává služby v oblasti marketingu a zakázkového vývoje software, letos oslavila 15 let na trhu. Dohromady se v brněnské i pražské pobočce stará o klienty, mezi které patří třeba Active Radio (Evropa 2 a Youradio Talk), ČSOB, Chytrá lékárna nebo Emco, 29 profesionálů. Loni agentura dosáhla obratu 27,5 milionů.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...