Marketingovou strategii pro Českou Kanadu bude tvořit brněnské Cognito

Tiskové zprávy Jan Špičák

Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade za cíl podpořit rozvoj a propagaci turistické oblasti známé svou krásnou přírodou, historickými památkami a pestrou nabídkou volnočasových aktivit.

Destinační management Česká Kanada si od nové strategie slibuje výrazné posílení povědomí o této lokalitě a vytvoření atraktivní a rozpoznatelné značky. Cognito bude pracovat na budování silné identity destinace, jež osloví různé cílové skupiny, od rodin s dětmi až po cyklisty a milovníky pěších túr.

„Česká Kanada má obrovský potenciál stát se jedním z hlavních turistických cílů v Jihočeském kraji. Naší prioritou bude vytvořit moderní marketingovou strategii, která nejen zvýší návštěvnost, ale také pomůže prodloužit turistickou sezónu a podpoří udržitelnost cestovního ruchu v této oblasti,“ uvedla managing partner agentury Cognito Michaela Luňáčková.

Agentura Cognito se dlouhodobě specializuje na tvorbu marketingových strategií a z nedávné doby má za sebou úspěšné projekty, jako je například marketingová strategie pro město Aš nebo univerzitní marketingová strategie pro Vysoké učení technické v Brně.

Vedení marketingové divize při čekání na úvodní schůzku obdivuje krásy České Kanady (hrad v Jindřichově Hradci)

Co si dále přečíst