Minule jsme porovnávali klasické SQL a NewSQL databáze z hlediska výkonu a škálovatelnosti. Co když ale potřebujeme něco víc než jen tradiční data...
Exkluzivní rozvoz v moravské metropoli Jíme Brno svěřil marketing Cognitu
Skupina Con Gusto vlastnící vyhlášené brněnské restaurace spouští vlastní rozvoz jídel Jíme Brno. Pro marketing si vybrala jako partnera digitální agenturu Cognito.
Agentura Cognito zajišťuje platformě Jíme Brno kompletní marketing. Na starost si jej vzala divize vedená Michaelou Luňáčkovou. V Cognitu převzali kompletní odpovědnost za tvorbu konceptů a realizaci kampaní v online i offline prostoru a lokální mediální podporu.
„Exkluzivní rozvoz jsme chtěli z několika důvodů. Tím hlavním je, že chceme mít absolutní kontrolu nad podobou jídla nejen, co se týče původu surovin a přípravy v kuchyni, ale taky aby k zákazníkovi doputovalo v takovém stavu, v jakém bychom mu jej naservírovali v restauraci,“ říká Zdeňka Fiala, CMO skupiny Con Gusto. „Zakládáme si na tom, že nabízíme gastro zážitek od A do Z.“
Rozvoz Jíme Brno byl zahájen na začátku letošního roku, intenzivní marketingová komunikace se rozjela začátkem jara. Cognito si v představovací kampani pohrává se slovní hříčkou Jí mě Brno.
Komunikace je stavěná na čtyřech jídlech typických pro restaurace sítě Con Gusto. „Jídla k zákazníkovi promlouvají v ich-formě, kreativu stavíme na hříčce spojení „Jí mě Brno“ a „Jíme Brno“, což v psané podobě domény zní totožně. Je to jednoduché a zapamatovatelné, “ říká ke kampaním CMO Cognita Michaela Luňáčková. Na dodání kreativy Cognito spolupracuje s brněnským studiem Steezy.
Jíme Brno je nová rozvážková služba skupiny Con Gusto, která provozuje po Brně kromě proslulé Pivnice U Čápa taky steakhouse Monte Bú, Pivnici U Kohoutů, italskou Ristorante Piazza nebo Táckárnu, bistro zaměřené na denní menu.
V rámci projektu Jíme Brno jde o navazující spolupráci. Společnost Cognitu svěřila v rámci projektu i vývoj webové aplikace a aplikace pro kurýry.
Co si dále přečíst
S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...