Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...

Jihomoravská síť lékáren prošla kompletní změnou vizuální identity, její nový vzhled je modernější a prémiovější.
Novou svěží identitu představila Chytrá lékárna na začátku letošního léta. „Rosteme v offlinu i v onlinu a je potřeba držet krok ve všech směrech. Sjednocení a především modernizace vizuální identity tak byla pro růst Chytré lékárny nezbytností,” říká k rebrandingu generální ředitelka Chytré lékárny Katarína Hrivňáková.
Nová vizuální identita je osobitá a snadno zapamatovatelná, posouvá lékárnu směrem k prémiovosti, stále si však zachovává esenci zdraví a péče, která je pro síť lékáren typická. Dominantní sytě zelená barva je doprovázená tmavě zelenou v kombinaci se zlatým pruhem. Svěžímu lékárenskému vizuálnímu stylu tak dodává prvek exkluzivity a nadstandardu.
Agentura Cognito, která dostala rebranding lékárny na starost, vytvořila i nové logo. Při jeho tvorbě se art directorka Cognito Petra Kašparová inspirovala v původním symbolu Chytré lékárny, tedy ginkgo bilobě. „Logo je vytvarováno do podoby otevřené knihy. Odkazuje tak na původní design a zároveň v sobě nese i prvek chytrosti, vzdělanosti a vědění, kterým se síť lékáren profiluje,“ vysvětluje.
„S rebrandingem startujeme novou kapitolu Chytré lékárny,“ doplňuje ředitelka.
Ředitelka Chytré lékárny Katarína Hrivňáková.
S vylepšenou identitou plánuje síť lékáren rozšířit své služby v oblasti preventivní péče, otevře třeba Alzheimer centrum nebo Centrum prevence s poradnou pro těhotné, testováním vitální kapacity plic, měřením CRP nebo laktózové intolerance.
Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...
Zatímco o významu poměru čísel 90:60:90 pro vývoj lidstva pochybuje málokdo, skutečnost, že život, vesmír a vůbec řídí konstanty jako 9.81, 6.674 ...
Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...