S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Automotodrom Brno spouští nový web, připravilo ho Cognito
MotoGP, Velká cena, Grand Prix – tato slova jsou skloňována fanoušky motorismu každý rok začátkem srpna. Na brněnský Masarykův okruh se pokaždé sjíždějí stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců. Digitální agentura Cognito pro Automotodrom Brno vytvořila nový web.
Původní web Automotodromu byl nedostačující z několika důvodů: Web musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, např. při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů. Kromě důležitých backendových zásahů bylo potřeba udělat redesign webu a vylepšit UX.
Obsahu je na stránkách Automotodromu Brno skutečně mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém tak, aby byl přehledný a snadno pochopitelný.
„Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje nejdůležitější momenty při návrhu a vývoji webu Vojtěch Piska, projektový manažer.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...