Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...

Podzim je oficiálně tady a třetí kvartál tohoto roku pomalu ale jistě končí. V Cognito máme za sebou perné léto, okurková sezóna se nám naštěstí vyhla obloukem a my nevěděli kam dřív skočit. Co všechno se událo? To vám prozradí následující řádky. Počkáme, až si nalijete deci, dvě moravského burčáku (s tím je to počtení vždy zábavnější, že)... Už? Prima! Tak jdeme na to.
Kromě toho, že vývojové oddělení má už nějaký ten měsíc nového šéfa (ale starého cogniťáckého matadora) Vojtu Pisku, tak přivítalo i dvě nové seniorní posily - Toma a Vaška. Oba fullstack borci zapadli do týmu jak skvěle zahraný tetris. Uvidíme, jestli jim stejně jako práce půjde od ruky i zákeřná každoroční šifrovačka.
A teď výjimečně nemluvíme o vzrůstu naší CMO Míši Luňáčkové, ale o jejím absolvování miniMBA Marketing kurzu od Marka Ritsona. A to by nebyla Míša, aby tomu nedala maximum. Vytřela všem zrak a přinesla si Áčkový vysvědčení. Aby se nenudila, tak se rozhodla ve studiu pokračovat, tentokrát s Next MBA, kde je mezi přednášejícími například sám marketingový mág Phillip Kotler.
Pomalu, ale jistě jsme se dali do úprav kanceláří… vymalování, nové podlahy, nový nábytek, televize a tak… marketingový tým vytváří doslova mileniálský doupě. Minimalismus a květiny budou v hlavní roli.
Na konci července si management udělal dvoudenní firemní offsite v Bořeticích. Bylo to intenzivní. Od první do poslední minuty. Jak už jsme na LinkedInu naznačovali, v Cognitu se chystají velké změny a současný stav už není dlouhodobě udržitelný. Obě oddělení nezávisle na sobě rapidně rostou. A tak je potřeba strategicky vyřešit, jak a kam směřujeme. V současné době máme zpracované výstupy, krok za krokem postupujeme kupředu a postupně budeme přicházet s novými informacemi… (pozn. red. víno bylo tentokrát opravdu za odměnu po těžké práci).
(ilustrační foto vizionářů z vývoje)
Vzhledem k nedávným smutným zprávám z Velké Británie jsme tuto informaci samostatně ještě neposlali do světa. Ale na vědomost se dává, že jsme pro slovenské DofE (The Duke of Edinburgh's International Award) připravili, po vzoru českého, nový web. DofE je celosvětový program osobního rozvoje pro mladé lidi ve věku od 14 do 24 let a zapojilo se do něho už přes 8 milionů mladých lidí z celého světa. Program podporujeme od roku 2010 jako Silver DofE Youth Friend.
V průběhu léta vývojové oddělení pracovalo ve spolupráci se studiem Steezy (webdesign) na novém webu skupiny Con Gusto. Kromě samotného webu skupiny vyvinuli i nový věrnostní program propojující všechny restaurace Con Gusta i rozvoz Jíme Brno. Každý člen programu teď sbírá kredity za všechny své objednávky, o které si následně může snížit své budoucí útraty. A to se v týhle době vyplatí. My program využíváme především na meníčka z Táckarny.
Prázdniny byly doslova SUPER. Kromě řízení letní kampaně v online prostředí jsme tvrdě pracovali na té podzimní, které jsou nakonec dvě. Od začátku září je v éteru kampaň na Super mysli, kde máme pod palcem media plán a správu kampaní. A před pár dny jsme spustili kampaň na Super kaše, která v onlinu poběží až do konce října. V tomto případě se opět podílíme na kampani od A (číst námětu) až po Z (závěrečný reporting).
Ne, s Ilonkou Csákovou opravdu nespolupracujeme. Za to jsme si plácli s Pinky Protein, pražskou společností zabývající se primárně prodejem doplňků stravy pro ženy milující pohyb. Takže teď na marketingu testujeme proteinové kaše, kolageny, nakopávače… jednoduše jsme naboostovaní! A motivovaní posunout Pinky Protein kupředu. Jsme teprve na začátku. Tešte se na první výsledky!
Tento příběh není zdaleka u konce. Začal se psát na začátku tohoto léta. Ze dne na den, ze všech stran na nás začal vykukovat HLAdík. A protože jsme banda bláznů s nekorektním humorem, nemohli jsme jinak, než toho prostě nevyužít. A tak během pár dní vznikl web, kandidátka a facebook page TakyHladik.cz bojující proti hladu v Brně. Je to na hraně? Možná. Baví nás to? Stoprocentně. Ať hodí knedlíkem ten, koho ani trochu nebaví “living on the edge”.
Chcete být mezi prvními na místě činu? Vědět o všech novinkách dřív, než to stihneme sofistikovaně sepsat na blog a sociální sítě Cognito? Sledujte na LinkedInu CEO Honzu a CMO Míšu. Ti dva si dlouho nenechají nic jen pro sebe.
Dobré zpráva. You have reached your final destination. Díky za vaši pozornost. Pokud víte o někom, kdo by nás skvěle doplňoval, a to ať u vývojařů nebo na marketingu, dejte nám vědět na e-mail chcido@cognito.cz. Talentů není nikdy dost. A vtipů taky ne.
A pokud se zrovna nacházíte s vaším marketingem či webem ve slepé uličce, na bodě mrazu… nebo kdekoliv, kde být nechcete. Ozvěte se nám na info@cognito.cz a třeba najdeme společnou cestu.
Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...
Zatímco o významu poměru čísel 90:60:90 pro vývoj lidstva pochybuje málokdo, skutečnost, že život, vesmír a vůbec řídí konstanty jako 9.81, 6.674 ...
Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...