S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Vánoční novinky z Cognito aneb co jsme (si) nadělili
Bramborový salát z většiny českých domácností zmizel, cukroví je povinná +1 ke každodenní kávě či čaji a markeťáci konečně mají pré… tak by se dal popsat ten jediný zvláštní týden v roce mezi Vánoci a Novým rokem, kdy celý svět na chvíli zpomalí. Někteří z nás ho poctivě využívají k odpočinku, jiní dohání v poklidu resty, které se jim na vrcholu sezóny nahromadily. Pokud si na chvíli chcete odpočinout od pohádek a televizních zpráv, připravujících celou zemi na povánoční hubnutí (ano, big deal i v roce 2022) a nikoliv na volbu prezidenta, jste na správné adrese. Cukroví do ruky a jdeme na to.
First things first - máme nový merch!
A máme z něj velkou radost. Nejenže jsme si do mrazivých dní pořídili novou pokrývku hlavy (pozn. red. máme pod čepicí - ha ha ha), tak jsme si nadělili i hrací karty - merch promyšlený od A do Z.
V Cognito víme, že nejlepší kontakt je ten osobní, a proto bylo naším cílem vymyslet něco, co nás všechny na chvíli odžene od svítících monitorů a užijeme si čas se svými blízkými. Současně to vystihuje naši práci - vždy je potřeba vsadit si na správnou kartu, mít promyšlenou strategii, kterou lze flexibilně upravovat dle nahodilých okolností… a stoprocentně nesmí chybět kapka štěstí. Bez té neexistuje vítězství ani v kartách, ani v marketingu.
Marketingová divize rozšířila své řady
Noví klienti, nové výzvy, velké plány… marketingový tým se pomalu, ale jistě rozrůstá. V průběhu Q4 přivítal dvě nové talentované posily - Verču Zedníčkovou na pozici Social Media Specialist a Gabču Bušinovou jako UI/UX Designer. Kromě čerstvého kreativního větru s sebou přinesly i talent na pečení či přípravu výběrkovky na všechny způsoby, které vás napadnou.
Šifrovačka? Byla!
A byla náročná, údajně nejnáročnější za celou její existenci. To potvrzuje 27 z 27 zúčastněných. Boj o poklad Taklamanu probíhal na 12km trase, s nejvyšším stanovištěm na Babím lomu. Odměnou nám byla slavnostní tříchodová svatomartinská večeře v podání Con Gusto catering. A cenné kovy pro vítěze. Jelikož co není psáno, není dáno… tak pro pořádek budoucích ročníků ten letošní vyhrál tým modrých ve složení Míša Luňáčková, Peťa Kašparová, Mira Režný a Zdenda Mikš.
Dostali jsme štempl od Ecomailu
Když si Honza Špičák něco zamane, tak to splní. A tak přijel do Prahy, viděl test, prošel testem a získal pro Cognito agenturní certifikaci. Jeho profesionální kamennou tvář nerozhodily ani všudypřítomné halloweenské kostýmy v Ecomailu.
Have you been naughty or nice?
Nechť hodí kamenem ten, kdo se v prosinci netěší na vánoční dárky od klientů a dodavatelů… … … … ano, to jsme si mysleli. Stejně jako se těšíme, tak rádi nadělujeme. Proto se Cognito na chvíli změnilo v chráněnou dílnu, ze které vyšlo přes 50 vlastnoručně nachystaných vánočních balíčků. A protože letos byla po 2 letech konečně možnost, navázali jsme na starou tradici a většinu balíčků jsme doručili s osobním přáním k Vánocům a do nového roku.
You say Vánoce, I say party.
Vánoce, Vánoce, party, party. A tak jsme 22. prosince v příjemné atmosféře u stromečku u nás na Slovákovi zakončili sezónu 2022. Nesměl chybět již tradiční prank na našeho šéfa a dárky v knižní podobě každému z nás na míru. Bylo to boží (ale ne nadělení)….
…tak, konec sentimentu. Díky, že vaše oči zabloudily až sem. Díky, že jste s námi. Už teď se nemůžeme dočkat, co s sebou přinese rok 2023. Přejeme vám, aby rok 2023 byl plný úspěchů a splněných přání.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...