Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...

Krev, pot a slzy. Toť známá slova Winstona Churchilla, když vedl Velkou Británii do války s Hitlerem. Jsou symbolem odvážného boje a velkého odhodlání. V žádném případě se neopovažujeme byť jen náznakem srovnávat rok 1940 a 2016, kdy žijeme v pohodlí, bezpečí a prosperitě. Ta tři slova však s určitou poetikou sedí na náš agenturní rok 2016. Vášeň i vztek nám kolovala krví, potili jsme se nad nejedním projektem a i ty chlapácké slzy padly.
Naší devízou je zakázkový vývoj webů a webových aplikací. Když už klienta nebaví jezdit fábkou, ale má potřeby jako James Bond, obrací se na nás.
Jako všude jinde platí, když zkoušíte něco nového a jdete cestou dosud neprošlapanou, šlápnete tu do díry, tu do hov… , přešvihnete časovou dotaci nebo si s klientem vyměňujete v sobotu o půlnoci e-maily plné brouků. Na konci jsou však weby, které vydělávají, chce je a někdy i kopíruje klientova konkurence. Díky tomu jsme letos spolupracovali nejen s novými klienty, ale do světa vypustili již několikátou generaci webů našich dlouholetých klientů.
Našimi nejviditelnějšími nováčky jsou Japonská půjčka ze stáje Home Credit, weby reklamního systému iBillboard, nejposlouchanějšího rádia Evropa 2, českého výrobce dveří Masonite a slovenského Divadlo Andrea Bagára. Máme za sebou i tisíce hodin prací na projektech, které nejsou veřejně vidět, např. copywriting pro největší českou banku ČSOB, nebo pro severský trh např. front-ent webu Exorlive.com
Pro naše agenturní štamgasty jsme letos ušili na míru srovnávač hypoték Hypotecnikalkulacka.cz, produktový web Vsadnajira.cz a culture book k 10. výročí existence MoroSystems.
Tyto a desítky dalších projektů by však neexistovaly nebýt všech lidí, kteří v Cognito pracují, ať už dlouhé roky nebo zatím jen pár měsíců. V roce 2016 naše řady rozšířili copywriterky Eliška a Lenka, vývojáři Ján, Tomáš, Vojta, Marián, Lukáš, account manager Vojta.
Chuť zkoušet, objevovat a tvořit máme v krvi. Někteří natolik, že svou kreativitu šíří i mimo zdi našich kanceláří. Grafik Tomáš dělal obal hororové sbírky povídek, kde je jednou z autorů naše správkyně sociálních sítí Adela. Copywriterka Eliška ve volných chvílích dělá divadelní produkční a vývojář Martin intenzivně školí budoucí programátory a programátorky.
Však to znáte. Pořád řešíte weby a propagaci pro jiné, až zapomenete sami na sebe. A to je ostuda, protože neustále pracujeme na mnoha pěkných projektech, zkoušíme novinky a byla by škoda o tom nedat světu vědět.
Začali jsme s pravidelnou rozesílkou firemního newsletteru, napsali jsme 27 informačně nabitých článků (fíha, opravdu tolik?!), vystoupili s případovou studií na konferenci E-shop Summit 2016 v Českých Budějovicích, dali rozhovor o aktuálních trendech v onlinu v rádio Zet, společně s VIVmail.cz vedli workshop o auditu e-mailingu na Marketing Festivalu v Ostravě a interně jsme si uspořádali 15 pátečních Cognito univerzit.
Teď v prosinci intenzivně připravujeme spuštění nového firemní webu, abyste si příště přečetli další článek už v příjemnějším webovém prostředí. V roce 2017 bude pro nás a naše klienty především ve znamení mobilní komunikace, budování povědomí o brandu a expanzi na nové trhy.
Digitální agentura Cognito.cz uvádí na trh pokročilý rezervační systém WediLiv, vyvinutý speciálně pro pořadatele svateb a dalších společenských a...
Zatímco o významu poměru čísel 90:60:90 pro vývoj lidstva pochybuje málokdo, skutečnost, že život, vesmír a vůbec řídí konstanty jako 9.81, 6.674 ...
Marketing je divoká jízda plná změn, které přicházejí a odcházejí rychleji než nadšení pro nové sociální trendy. Co fungovalo včera, dnes už nemus...