S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Jarní novinky z digitálního světa
I když svěží jarní vánek svádí k tomu, abychom zvedli hlavu od obrazovek notebooku a vyrazili ven, hodí se vědět, co nového ukuchtili ve svých laboratořích největší hráči digitálu. Zjistíte, proč si musíte dávat pozor, aby vám do první jarní selfie na Instagramu nevběhl nudista, a že už brzy budete moct považovat prokrastinaci na Facebooku za pracovně pozitivní činnost.
Facebook implementuje reakce (like, love, haha) i do aplikace Messenger a přidává pár vychytávek do skupinových konverzací
Možná už i ve svém messengeru můžete označit jednotlivé zprávy, odkazy či fotky reakcemi, které jste doteď využívali pouze v newsfeedu. Facebook dokonce přihodil několik nových emotikonů, a tak se negativisti konečně dočkali svého vysněného palce dolů. Ve skupinových konverzacích můžete rovněž označit přes znak „@“ jednotlivé členy, kterým přijde speciální notifikace.
Všimli jsme si také praktické možnosti ankety ve skupinovém chatu – na domlouvání pivka tak už nemusíte používat externí nástroje jako Doodle.
LinkedIn představuje feed s aktuálními články
Sociální síť LinkedIn spouští další feed, ve kterém budou moci její uživatelé sledovat populární články z jejich profesně blízkých oborů. Každé téma bude mít svůj vlastní hashtag. „Trending Storylines“ k nám zatím nedorazilo, podívat se na něj ale můžete v tomto videu.
Ucházejte se o práci přímo přes Facebook
Zatímco LinkedIn chce pomocí Trending Storylines přilákat svoje uživatele i jindy, než když si hledají novou práci, taktikou Facebooku je stát se švýcarským nožem všech sociálních sítí.
Přidává tak stále nové a nové zajímavé funkce, které motivují uživatele, aby na Facebooku byli co nejdéle. Firemní stránky proto od nynějška mohou zveřejňovat nabídky práce, na které se můžou zájemci hlásit přímo přes rozhraní Facebooku.
Nabídky práce fungují jak v desktopové, tak mobilní aplikaci Facebooku.
Zatím se novinka týká jenom USA a Kanady, můžeme však počítat s tím, že brzy dorazí i k nám. Zájemci pak budou moci hledat práci pod záložkou facebook.com/jobs, firemní stránky zveřejní nabídku snadno přímo na profilu.
Adidas končí s televizní reklamou
Trend přesunu nákladů na média z televize do digitálního marketingu sledujeme již několik let a nyní mu podlehl i druhý největší výrobce sportovního oblečení. Jelikož značka oslovuje hlavně mladé zákazníky, televizní reklama pro ni ztrácí význam. Jaká další velká zvířata budou následovat jejich příklad?
Reklamy ve Facebook Live
Živé vysílání se těší v online světě velké popularitě, což samozřejmě neuniklo Facebooku. Jako konkurent YouTube si uvědomuje, že musí přicházet s novými formami a umístěním
videoreklamy. Do budoucnosti se proto můžeme „těšit“ na přerušování živých videí reklamou. Prozatím se jedná o 20 sekundové bloky, které začnou po čtyřech minutách živého vysílání a pak se budou objevovat zhruba každých 5 minut.
Už žádné čuňárny na Instagramu
Nebo alespoň ne na první dobrou. Instagram totiž začne cenzurovat „citlivý“ materiál, a pokud si ho přeci jenom chcete prohlédnout, bude vás to stát jedno ťuknutí na obrázek navíc. Kromě erotiky se rozmazání fotek může týkat i drastických fotografií. Instagram rovněž plánuje poskytnout uživatelům lepší kontrolu nad tím, kdo je sleduje, filtrovat komentáře nebo blokovat nežádoucí lidi.
Chcete pomoct s plavbou v digitálním světě? Kontaktujte nás!
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...