S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Cognito získalo certifikaci od Colpirio
Cognito se stalo první certifikovanou digitální agenturou reklamního systému Colpirio v ČR. Colpirio umožňuje pokročilé behaviorální a kontextové cílení reklamy v reálném čase ve spojení s jejím programatickým nákupem. Specialisté Cognita se během certifikace naučili využívat datovou a prediktivní analytiku v digitálním marketingu.
Nároky na kvalifikaci specialistů plánujících digitální kampaně rostou společně s tím, jak se v oboru prosazují big data technologie a umělá inteligence. Efektivní práce se systémy umožňujícími pokročilé cílení a segmentaci, jako je Colpirio, proto vyžaduje znalosti statistiky a datové analytiky. Markeťáci z Cognita si ověřili, že kampaně se správně vybraným cílením a strategií dosahují v systému Colpirio až o 700 % vyšší než průměrnou míru prokliku a výrazně nižší cenu za konverzi.
Vhodné i pro menší inzerenty
Lenka Stehlíková, vedoucí oddělení digitálního marketingu Cognito, k tomu dodává: „Pro certifikaci v systému Colpirio jsme se rozhodli především proto, že zpřístupňuje pokročilé cílení a nákup prostoru v RTB také inzerentům s nižším rozpočtem. Efektivní kampaně v něm lze plánovat již při rozpočtu deset tisíc měsíčně, což je pro menší a střední firmy ideální.“
Cognito provede klienty celým procesem nastavení kampaně od definice cílové skupiny až po závěrečný report. Karel Pavlíček, CEO Colpirio, říká: „Do konce roku 2018 chceme certifikovat alespoň 5 dalších kvalitních digitálních agentur. Colpirio je ideálním doplňkem portfolia jejich služeb.“
Analýza obsahu a umělá inteligence
Colpirio využívá umělou inteligenci pro zpracování velkých dat a analýzu obsahu webů i zájmů jejich uživatelů. Takto získané informace navíc umožňuje kombinovat s vlastními daty zákazníků i daty partnerů, a to jak pro plánování a cílení digitálních kampaní, tak i pro audity návštěvnosti a personalizaci obsahu webů i e-shopu.
Víte, jaká je vaše cílová skupina? Vyzkoušejte Colpirio target.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...