S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Aplikace PinCity na shortlistu ceny Zlatý středník
Léto je v plném proudu a v Cognitu máme co slavit. S aplikací PinCity, kterou vyvíjíme pro startup společnosti AQE, se nám podařilo dostat na shortlist soutěže Zlatý středník, československého profesního klání, ve kterém odborná porota hodnotí firemní interní i externí média a vybírá ty nejlepší komunikační projekty.
Naše PinCity získalo nominaci v kategorii Webové stránky a o cenu se utká s takovými soupeři, jako je ČVUT nebo Česká televize. Přihlášené práce hodnotí 80 porotců, expertů z oblasti marketingu, komunikace i designu.
Aplikaci PinCity už používá přes třicet obcí a organizací, namátkou třeba Boskovice, Pardubice, Olomoucký kraj nebo Praha 4. PinCity je nástroj pro digitalizaci rozvojových strategií a lepší komunikaci s občany a dává městům i možnost ovlivnit směřování financí do projektů v participativním rozpočtu.
Startup PinCity vznikl před dvěma lety, kdy si specialista na rozvojové strategie územních celků Jan Havránek, výkonný ředitel firmy AQE, uvědomil, že a trhu chybí jednoduchý a komplexní nástroj pro snadnou komunikaci a plánování strategie. Nástroj, který by byl levný na provoz, jednoduchý na používání a propojoval občany s vedením města. A pro návrh a vývoj systému oslovil právě nás. No, co si budem, asi věděl proč.
Pod našima rukama postupně vznikla webová aplikace PinCity, díky které mohou města a kraje interaktivním a vizuálně atraktivním způsobem prezentovat vizi a strategii svého rozvoje a zároveň do procesu zapojit i občany. Cílem aplikace je pomáhat dělat z měst a krajů místa pro kvalitnější život. Obce mohou svým občanům ukázat, jak budou vypadat v příštích letech, na jakých projektech se pracuje, a zapojit obyvatele do rozhodování o strategickém směřování města. Kraje mohou prezentovat své rozvojové koncepce a ukázat, čím kraj žije a jaké jsou jeho záměry pro jednotlivé oblasti (školství, sociální služby, inovace atd.).
Sám Honza Havránek říká: „O PinCity je nyní mezi obcemi velký zájem, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. V současné se již připravujeme na expanzi do dalších evropských států.“
Města a kraje doposud podobné nástroje vyvíjely samostatně a ne všechny projekty dotáhly do úspěšného konce i přes značné, často milionové, investice. PinCity je univerzální platforma s přehlednou administrací, velice rychlou implementací a minimálními náklady na pořízení a provoz. Města a kraje tak dostanou kvalitní, pravidelně aktualizované a profesionálně spravované řešení a zároveň ušetří miliony korun za vývoj vlastních řešení s nejasným výsledkem.
CEO Cognita Jan Janča k tomu dodává: „Vývoj PinCity pro nás byla výzva, protože se jedná o SaaS aplikaci, která rozsahem a množství funkcí překonává běžné webové a informační systémy, které u nás vyvíjíme. Nyní pracujeme na jazykových verzích a řadě dalších novinek, které představíme koncem roku.“
Galavečer u příležitosti vyhlášení vítězů je naplánován na 2. září v Praze, pokud jej samozřejmě pandemická situace dovolí uskutečnit. „Je to pro nás znamení toho, že svou práci děláme dobře,“ dodává Janča.
Na kompletní shortlist nominovaných projektů se můžete podívat zde.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...