S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...
Co přineslo jaro 2018
Holky v IT chceme! Od března náš tým vývojářů rozzářila zatím jediná žena, kodérka Eva. Rádi bychom k nám přivítali víc takových odvážných kodérek či vývojářek. Děvčata, pokud teď čtete, ozvěte se. #GirlsPower
Colpirio – RTB platforma
Colpirio je sofistikovaná platforma pro RTB kampaně založená na strojovém učením a prediktivní analytice. Behaviorálně, na základě chování, zájmů a potřeb, dokáže uživatelům doporučit produkt v pravý okamžik. Přináší skvělé výsledky, třeba až o 300 % vyšší konverzní poměr. Nepřeháníme, vše máme podloženo čísly.
Milovníci čtvercových obrázků, hashtagů a Instastories zajásají, protože nás mohou sledovat na Instagramu. A ti poctiví stalkeři tak již učinili. #JsmeCognito
Přechod z HTTP na HTTPS
Troška byrokracie na závěr: Kromě GDPR nás čeká další novinka. Od července 2018 bude Google označovat ve vyhledávání HTTP stránky jako „nezabezpečené“, což by mohlo odradit a vystrašit některé návštěvníky. Z tohoto důvodu, a hlavně také kvůli bezpečnosti, doporučujeme přechod z HTTP na zabezpečený HTTPS protokol. Kdo nemá a chtěl by, pište nám.
Co si dále přečíst
Rok se s rokem sešel a v pražském Cubexu se konal další ročník konference Brand Management. Loňský rok se nesl v duchu ekonometrie, dat a Les Bine...
Do marketingového klubu Cognito přestoupili dva hvězdní hráči – Martin Veselský a Simona Matúšková. Žluto-modrý dres oblékají od konce srpna a ryc...