Z Japonska až ke Kamali
Homecredit, a. s. / 2016
Responzivní web, webová analytika, správa sociálních sítí
Webové stránky Kamali, dříve Japonské půjčky, dostaly díky nám nový kabátek a jsou plně responzivní. Klienti si tedy půjčku pohodlně vyřídí v podstatě kdykoli a kdekoli z tabletu nebo mobilu. Třeba v tramvaji nebo klidně na horách. Stačí jim jenom připojení k internetu, občanský průkaz a pět minut.
Důležité je mít plán
Prvním impulsem ke změně byla potřeba nového webu, který bude přátelštější k zákazníkům, a zároveň úprava nabízeného finančního produktu. Kliento si přál web zjednodušit a zpřehlednit informace, které by měly být zároveň snadno dohledatelné. A tak jsme se do toho pustili.
Web je přítelem zákazníka
Aby bylo zákazníkům ihned jasné, s jakým produktem mají tu čest, zvolili jsme pro webové prostředí stejné barvy jako v televizní reklamě. A protože máme také zkušenosti z nějakých těch vyřizování v bance, rozhodli jsme se proces vyřízení půjčky pokud možno co nejvíce zjednodušit. Že se nám to povedlo, máme potvrzené i ze statistik. Míra opuštění domovské stránky klesla o 20 %.
Testujeme a analyzujeme
Tím ovšem naše práce na projektu nekončí. Průběžně provádíme A/B testování, aby byl web pro klienta uživatelsky co nejpříjemnější.
Content marketing a správa Facebooku
Kamali pomáháme budovat brand na sociálních sítích. Vytvořili jsem pro ně obsahovou strategii, která se zatím přenesla na Facebook a blog. Značka si základá na férovosti, rychlosti a ve světě mikropůjček jí jde o transparentní jednání. Pro Kamali jsme nasazovali reklamy v nových Facebookových formátech (canvas, carousel) a experimentovali s grafikou a videem, tak vznikl třeba cinemagraf.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.