Velký digitální start tyčinek Corny
Hero Group / 2012
Tak toto si vychutnáme
Značka Corny je příkladem toho, že cereální tyčinka nemusí být vždy ten nejlevnější a nejnudnější snack z regálu supermarketů. Corny si nezakládá jen na složení a kvalitních surovinách, ale soustředí se především i na samotnou chuť. Naše spolupráce trvala několik let a do teď patří mezi naše nejoblíbenější. Cokoliv se týká jídla je u nás totiž vítáno dvojnásobně. V Cognito jsme měli pod palcem digitální start Corny od vývoje webové aplikace až po digitální marketing. A tuto spolupráci jsme si fakt vychutnali. Doslova.
Nutná vsuvka: Corny patří pod společnost Hero Group, která vlastní několik dalších významných značek na trhu potravinářských produktů. Mezi ty patří například i naši dlouholetí klienti Sunar a Schwartau.
Od vývoje webové aplikace po digitální marketing
S Corny jsme prošli dlouhou cestou. Prvním krokem byl vývoj webové aplikace s hravým designem, která neslouží jen k prezentaci produktů. To se nám povedlo na výbornou. Druhým krokem bylo vytvoření marketingové strategie, která bude jasně plnit stanovené cíle — zvýšit povědomí o značce a získat vyšší podíl na trhu. Do marketingové strategie se nemůžete nikdy pustit bez podrobné analýzy trhu, takže ani u Corny tomu nebylo jinak. V dalších fázích jsme se už vrhli do vymýšlení kreativního konceptu, správného výběru komunikačních kanálů, přípravy vizuálů, mediálního plánování a správy kampaní. Zkrátka a dobře, celý digitální marketing byl pod naší střechou.
Budování silné komunity fanoušků
V rámci komunikačního mixu jsme nemohli vynechat ani sociální sítě. Během několika měsíců se nám podařilo téměř od nuly vybudovat silnou základnu fanoušků. Vsadili jsme na zábavný, hravý a interaktivní obsah, který dokázal zapojit publikum a získat vysoký organický dosah.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.