Webdesign a kampaně do puntíku pro POINT
Tiskárna POINT CZ / 2018
Od frontendu až k videu
Spolupráce s přední tiskárnou POINT CZ začala správou webových aplikací a úpravami frontendu. Poté jsme se s klientem dohodli, že je načase zapracovat i na redesignu webových stránek a digitálních kampaních. Pojďme si to ale vzít hezky od začátku.
Správa a vývoj webu
Brněnská tiskárna POINT CZ se na nás prvotně obrátila kvůli správě externě vyvíjené webové aplikace postavené na Nette. Tým vývojářů se pustil do náročné migrace a následné aktualizace zastaralých knihoven, aby byl zajištěn udržitelný rozvoj aplikace v budoucnosti. Z původně plánovaného zkušebního období základní údržby a správy se nakonec vyvinula intenzivní spolupráce na několika frontách.
Redesign a sjednocení brandu
Původní vzhled webu již nedostačoval a bylo potřeba jej zjednodušit, zpřehlednit a zmodernizovat. Proto jsme klientovi vypracovali kompletní UX analýzu webu a návrh pro jejich online editor Live Designer.
UX analýzou a návrhem webu pro nás práce na redesignu webu neskončily. Po designerech v práci pokračovali kodéři a vývojové oddělení, kde se dle návrhu vytvořily nové Twig šablony.
Dále jsme sjednotili různé podznačky tiskárny, protože zorientovat se v nich mohla být do té doby pro leckoho výzva. Také jsme se zaměřili na obsahovou a komunikační strategii, vylepšili copywriting webu a nastavili jednotný vizuální styl.
Slovenská mutace webu
Souběžně s vývojem nové verze Point4me EASY odstartovaly práce na přípravě aplikace pro další jazykové verze. Webová aplikace už pro nás nebyla španělskou vesnicí, a tak práce na slovenské verzi šlapaly jako švýcarské hodinky.
Brandové video pro hlavní sezonu
Pro hlavní prodejní sezonu klienta, která připadá na podzim, jsme vytvořili brandové video. Na počátku jsme si vytyčili persony a hlavní cílové skupiny. Následně jsme podle nich vytvořili tři různé kreativy videí, které vycházejí z jedné zastřešující koncepce. Jako první jsme realizovali video se psem v hlavní roli zacílené na pejskaře a majitele domácích mazlíčků.
Dále jsme spustili brandovou videokampaň na YouTube a Facebooku, doplněnou bannerovou kampaní na Google a Seznamu. Zaměřili jsme se také na direct e-mailing, tedy na pravidelnou rozesílku newsletterů – navrhli jsme obsahovou strategii e-mailů, vytvořili jednotnou šablonu a napsali texty. Kromě toho jsme převzali také správu nad sociálními sítěmi.
Spuštěním kampaně naše práce nekončí. V průběhu kampaně sledujeme, vyhodnocuje, upravujeme, aby výsledky odpovídaly vytyčeným cílům.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.