Po digitálních vlnách Frekvence 1
Frekvence 1 / 2018
Online kampaně
V listopadu spustila Frekvence 1 imageovou kampaň s heslem Zapni rádio, vypni starosti, která je zaměřena na rodiče. Cílem kampaně je připomenout všem možnost poslouchat rádio online. My jsme měli na starost realizaci kampaně v digitálním prostoru.
Kampaně pro rodiče
Kampaň cílí na tzv. sandwich generation, tedy posluchače středního věku, kteří se musí starat jak o své děti, tak i částečně o své rodiče. Tito lidé mají mnoho starostí a rádio si kreativou své kampaně dalo za cíl je aspoň na chvilku rozptýlit. Jedná se o jednu z nejmasivnějších kampaní stanice, jež pokrývá nejen online prostor, ale i venkovní plochy, tištěná média a televizi.
Digitální jízda
Na nás bylo zajistit digitální oblast této podzimní kampaně. Kromě produkce reklamních bannerů a krátkého videa (bumper pro YouTube) jsme spravovali reklamy v inzertní síti Google Ads a Seznam.cz.
Colpirio a umělá inteligence
Dále byla kampaň propagována v RTB systému Colpirio. Algoritmy Colpirio využívají kontextové cílení, umělou inteligenci a analýzu dat o chování, zájmech a potřebách uživatelů. Díky tomu Colpirio reklamy doručuje relevantní cílové skupině v reálném čase.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.