Mazaná digitální strategie pro Schwartau
Hero Group / 2012
Natřeli jsme Schwartau na všechny české vánočky
Jejich vlajkovou lodí jsou džemy a marmelády. Jejich hlavní zbraní je poctivé složení s pořádnou náloží ovoce. Už víte? Že ne? Tak to vezmeme popořádku... V Cognito jsme několik let spolupracovali se značkou Schwartau. Sestavili jsme pro ni ucelenou digitální strategii, která odpovídala jejím cílům a na starost jsme měli i její novou webovou aplikaci s interaktivními prvky. Asi je vám jasné, že jsme se na pár let až po hlavu ponořili do marmelád a jejich všemožných příchutí. Vy teď můžete alespoň trochu nakouknout pod víčko naší spolupráce.
Nutná vsuvka: Schwartau patří pod společnost Hero Group, která vlastní několik dalších významných značek na trhu potravinářských produktů. Mezi ty patří například i naši dlouholetí klienti Sunar a Corny.
Opravdová strategie dělá opravdové výsledky
V první fázi jsme sestavili úspěšnou digitální strategii, která měla za cíl zvýšit povědomí o značce a získat vyšší podíl na trhu. Celá strategie byla postavena na výstupech důkladné analýzy trhu. V dalších fázích jsme vybrali vhodný komunikační mix a vymysleli kreativní koncept, který byl aplikovatelný napříč všemi kanály. Signifikantní roli na všech vizuálech hrála jejich červená brandová barva. Ujali jsme se i mediálního plánování a správy digitálních kampaní. Součástí balíčku bylo i testování nových reklamních formátů, kterých přibývalo jako jahod po dešti.
Další nudný firemní profil na sockách? Ani náhodou
Sociální sítě jsou o lidech, navazování nových vztahů a vytváření komunit. Umožňují lidem interagovat, komunikovat a sdílet obsah. Přesně o to jsme se v rámci budování firemního profilu Schwartau na Facebooku snažili. Vytvořili jsme zábavný interaktivní obsah, který měl přesah i do offlinu. Netrvalo to ani pár týdnů a fanoušci začali horlivě vyčkávat na každý další příspěvek. Vytvořili jsme pro ně několik kreativních výzev a soutěží. Prostřednictvím komentářů se potom mohli s ostatními dělit o své výtvory a vzájemně se inspirovat. Postupně jsme tak budovali věrnou komunitu fanoušků. Kdo by se přece nechtěl podělit o svoje těžce nazdobené perníčky s bandou stejných nadšenců?
Mami, idem do telky!
V rámci našej spolupráce sme mali pod palcom aj TV spot pre naše slovenské bračeky, ktorý sme vytvorili od premysleného námetu až po kreatívny výstup. Spolu s tým sme mali na svedomí aj všetky ďalšie sezónne kampane. Povšimněte si, že nám od té doby slovenština stále proudí v žilách.
Podívejte se, jak Vánoce zdobilo pravé ovoce:
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.