Super spoty pro Emco
Emco / 2022
Kampaň pro Emco: Jak vznikaly videospoty s Cukroušem?
Značku Emco asi nemusíme dlouze představovat. Produkty nejznámějšího českého výrobce snídaňových müsli, kaší, tyčinek a sušenek ochutnal snad každý. Letos Emco přišlo s novými produkty z řady Super – tyčinky Super ořechy a snídaňové Super kaše v nových příchutích. Produkty Super chutnají i bez přidaného cukru. A na tomto benefitu staví značka komunikaci napříč onlinem i offlinem. V kampani diváka baví Cukrouš – kostka cukru snažící se o přízeň Emco produktů.
Začali jsme produkcí, pak jsme se ujali celé kreativy
Emco nás oslovilo už v létě roku 2021 ohledně produkce animovaného spotu k Super sušenkám bez přidaného cukru. Motion designer Peter nastudoval zadání, storyboard a pustil do 3D animace v Cinema 4D a After Effects. Na konci léta spatřil světlo světa spot s Cukroušem odmítnutým na vlakovém nádraží. Letos jsme spot ještě upgradovali - domodelovali nástupiště a vylepšili interiér vlaku.
Přípravu kampaně pro léto 2022 jsme si už vzali na starost komplet. Tvořili jsme vše od námětu, přes scénář až po animaci a design billboardů pro OOH kampaň. Obstarali jsme také nákup médií v online prostoru.
Cukrouš chce na vandr!
Spot to měl být letně laděný, a my se inspirovali americkými road movies, Emco super tyčinky posadili do kabrioletu ŠKODA Felicia a Cukrouše nechali s batůžkem stopovat u silnice. Rozepsal se námět a začala tvorba scénáře, storyboardu a následně produkce samotných videí. Na voiceoveru v češtině i slovenštině jsme spolupracovali s našim externím brněnským dodavatelem.
Výsledkem byly dva 15s a 6s animované spoty ve různých formátech.
Do spotu jsme schovali jeden easter egg – Cukrouše jsme nepostavili stopovat k ceduli Dačice náhodou. Kostkový cukr byl právě v Dačicích vynalezený Jakubem Kryštofem Radem v roce 1843, kde má také svůj pomník.
Super produkty budou i v záři reflektorů
Vedle videospotu jsme rozpracovali návrhy billboardů a jejich výslednou podobu ladili společně s klientem. Z návrhů venkovních billboardů si klient vybral dřevěné pozadí, které je pro značku dlouhodobě charakteristické.
Kampaň k Emco Super tyčinkám a sušenkám jste mohli vídat v onlinu od začátku června, běžela až do půlky prázdnin. A ve stejném časovém období jste mohli projíždět i kolem billboardů a bigboardů u frekventovaných silnic.
Pokračujeme i na podzim
Letní kampani se dařilo více než dobře, a tak jsme dostali na starost i podzimní kampaň na Emco Super kaše bez přidaného cukru. A opět jsme se do toho dali pěkně od píky – prvotní nápady jsme přetransformovali v několik námětů a ten nejlepší pak rozpracovali na scénář. Cukrouš tentokrát lezl usilovat o přízeň kaše po těstovinovém žebříku, ale ta ani tentokrát jeho sladkým řečičkám nepodlehla!
Kdo se v Cognitu na kreativě podílel?
- Projektové řízení: Michaela Luňáčková
- Art director + OOH design: Petra Kašparová
- Motion design: Peter Treščák
- Scénář: Martina Jelínková
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.