KASTNER software: Software z Hané na steroidech
KASTNER software s.r.o. / 2021
Od PPC kampaní až ke kompletní digitální komunikaci
Se společností KASTNER software spolupracujeme už roky. KASTNER Software se zabývá vývojem softwarů, který usnadňuje práci s formuláři (FORM STUDIO), vedením účetnictví (STEREO) a všestranným pokladním softwarem pro malé podnikatele a živnostníky (ENTER profi faktury a pokladna). Jeho FORM studio patří v Česku mezi nejrozšířenější programy na formuláře, elektronické podání a zpracování daní.
Co KASTNER Software potřeboval?
Bylo potřeba dostat značku KASTNER SW, pod kterou spadají jeho softwarové produkty FORM studio, STEREO a ENTER profi faktury a pokladna, do všeobecného povědomí. Na pořadu dne bylo i připravení kampaně pro produkt ENTER, rozjetí komunikace na sociálních sítích primárně pro brand KASTNER SW a FORM Studio a analýza stávajícího webu a přípravy jeho redesignu.
Největší výzva? Dostat KASTNER Software k lidem!
KASTNER Software je klient poměrně specifický, stěžejní pro nás bylo proniknout do tajů jeho podnikání, definovat a hlavně pochopit cílovou skupinu a vymezit se vůči konkurenci, které, co si budeme, není v dnešní době zrovna málo.
Šílený rok 2020 uzamknul většinu republiky ve svých domovech, doba to byla dlouhá a náročná. I svět byznysu se na nějakou dobu výrazně zpomalil. Některé podniky se musely výrazně uskromnit, dost z nich se i rušilo. Prodeje nových licencí klesaly.
V říjnu 2020 schválila vláda odklad 3. a 4. vlny EET o dva roky, tím pádem software ENTER profi faktury a pokladna nenacházel takové využití, jak se původně očekávalo.
Ale jedno pozitivum to přece jen mělo. Digitalizovalo se. I ti, co se dříve elektronizaci dat a dokumentů bránili zuby nehty, byli okolnostmi donuceni začít řešit věci dálkově, tudíž on-line.
„V průběhu více než dvacetiletého působení v oblasti ekonomického softwaru jsme vystřídali několik firem na internetový marketing, než jsme se poznali s lidmi z Cognita. Můžu říct, že je to firma, která se opravdu snaží dělat účinnou reklamu za slušnou cenu. Nejde jim o to vytáhnout z klienta co nejvíc peněz, ale o to, aby reklama byla maximálně efektivní – co nejlepší poměr cena/výkon. Navíc komunikace s nimi je skvělá a reakce na jakékoliv požadavky svižná.“
Miloš Kastner, ředitel společnosti
Zaseli jsme...
Ze všeho nejdřív jsme prozkoumali konkrétní cílové skupiny pro jednotlivé produkty a realizovali kompletní revizi všech dosavadních kampaní a v návaznosti na to připravili marketingovou strategii pro rok 2021, která obsahovala:
- brandové a výkonnostní kampaně v Google Ads a Sklik,
- brandové a výkonnostní kampaně na Facebooku,
- Facebook app install kampaně,
- přípravu komunikačního plánu pro sociální sítě a správu sociálních sítí.
...starali se...
I když je FORM studio produkt virtuální, lidé dají na zrakové podněty, a tak jsme se lepším výsledkům rozhodli jít naproti i přípravou inhouse videí, a propagačních spotů, které jsou použitelné pro PPC kampaně i kampaně na Facebooku a YouTube. Pro ENTER profi faktury a pokladna jsme nachystali sérii brandových animací pro web i instagram.
Spolupráci jsme prohloubili i na bázi SEO a UX analýzy a dostali jsme i důvěru pro přípravu designu kampaňových landing page a hlavního webu. Na Facebooku a LinkedInu jsme nastavili pravidelnou komunikaci společnosti.
... a sklidili!
Díky optimalizaci kampaní, zvýšením povědomí o značce a dalším podpůrným aktivitám prodej softwarových licencí FORM Studio raketově vzrostl.
- Leden 2021 — optimalizace kampaní, nastavení komunikace na Facebooku a LinkedInu.
- Únor 2021 — 20% nárůst prodeje licencí oproti roku 2020, nejlepší výsledek v prodeji od roku 2016.
- Březen 2021 — 47% nárůst prodeje licencí oproti roku 2020, nejlepší výsledek v prodeji od roku 2015.
- Duben 2021 — o 50 % vyšší počet prodaných licencí než v letech 2013–2020.
- Červen 2021 — nejvíce prodaných softwarových licencí od roku 2015.
- Červenec 2021 — 57% nárůst prodejů licencí na Slovensku, celkově zaznamenán růst prodejů o 46 % oproti loňskému roku.
- Srpen 2021 — v počtu prodaných licencí byl srpen nejlepší měsíc za posledních 10 let.
U software STEREO začaly prodeje rapidně stoupat téměř ihned po spuštění našich kampaní. Pro ENTER se našlo využití v podobě implementované pokladny i faktur, systém tedy ve velkém využívají malí nebo začínající podnikatelé.
Co bude dál? Nebojte, nezahálíme...
A dnes? Neusínáme na vavřínech. Tohle se v Cognitu nenosí. To, že zaznamenáme úspěch dnes, neznamená, že přijde i zítra, a proto nad kampaněmi našich klientů bdíme ve dne v noci. Neustále je optimalizujeme s cílem udržovat meziroční nárůsty prodejů a snižování PNO a podporujeme brand KASTNER Software jakožto dodavatele jednoduchého a přitom plnohodnotného softwaru pro podnikatele, malé firmy či neziskovky.
A zatímco čtete tento text, pod našima rukama se rodí grafický design pro nový web kastnersw.cz, který bude s přehlednějším a propracovaným UX designem a nabídne mnohem lepší možnosti měření výsledků návštěvnosti a konverzí.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.