Instantní a výživné kampaně pro MANA

Brandové kampaně pro MANA

Společnost MANA potřebovala posílit brand v průběhu uvádění nových příchutí prášku na trh. V Maně se každý den jede naplno. Sotva vydali krabičkové drinky, už se vrhají do ochucených prášků, které jejich zákazníkům chyběly. A protože ochucené prášky už nejsou jen pro fitness nadšence, ale chutnají snad každému, rozšířila se cílová skupina jejich revolučního jídla.

Personalizace

Mana měla zaběhnuté kampaně na modelu See - Think - Do - Care, které jsme doplnili o cílení na persony. Spolupráce začala v řádu dnů po tom, co si nás MANA vybrala a naskočili jsme rovnou do rozjetého vlaku. Nemáme ve zvyku bořit fungující věci, takže jsme se přizpůsobili a ve fungujících kapaních pokračovali a dál je vylepšovali.

Tah na branku na všech stranách

Kromě nového produktu se zároveň pracovalo i na redesignu webu a tempo nastavené Heaven Labs bylo přímo vražedné. Náš marketing si tak zase jednou vyzkoušel jaké je to jet bez přestávek a s šibeničními deadliny. Šílené tempo jsme ustáli se ctí a kromě kampaní jsme ještě navrhli několik užitečných úprav webu, založených na správné identifikaci person.

Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.

Kontaktujte nás

Další reference