Naservírovali jsme eStravenky stravitelnou formou
Up Česká republika / 2020
Klapka a jedem
Vzhledem ke spokojenosti s našimi animacemi z předchozích let jsme byli společností Up Česká republika osloveni, abychom poutavým způsobem vysvětlili výhody jejich nového produktu – elektronické stravenky.
Zadání
Produkt eStravenka bylo potřeba představit hned třem cílovým skupinám – zaměstnavatelům, zaměstnancům a provozovatelům restaurací a obchodů. Produkt byl na trhu nový a web byl teprve ve fázi příprav, bylo tedy potřeba počítat i s lehkou detektivní prací UX designéra.
Value proposition aneb co z toho
Před samotnou tvorbou scénáře musela proběhnout definice hodnot, které produkt přináší jednotlivým cílovým skupinám. K tomu sloužila odlehčená forma Value Proposition Canvas, kterou jsme vypracovali za pomoci týmu Up Česká republika.
Po validaci výstupů už nic nebránilo tomu, abychom se pustili do návrhu storyboardu ve formě statických scén a odpovídajícímu scénáři k voiceoveru. Díky této fázi bylo možné si s klientem odsouhlasit a případně upravit převážnou část detailů, což zabránilo zbytečným vícepracím v pokročilejší fázi tvorby.
…aaa akce!
Schválené scény byla pro našeho motion designéra Petera radost rozpohybovat, a to nejen díky vědomí, že bude významně pochválen před všemi kolegy za propracované detaily v animacích. Třešničkou na dortu bylo vložení voiceoveru českého B. Willise Alexeje Pyška a drobné přizpůsobení scén tak, aby perfektně navazovaly na mluvený projev.
Happy end s pokračováním
Ke vší spokojenosti na obou stranách spolupráce neskončila pouze u eStravenek. Poutavé explainery jsme nakonec vytvořili i pro další produkty. Narazíte na ně u jednotlivých produktů na webu Up Česká republika.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.