U kormidla STOCK plachetnice
STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. / 2012
Weby a správa sociálních sítí pro Božkov, Fernet, Amundsen
Zadání
Projekt jsme přebrali v okamžiku, kdy značka Božkov na internetu trpěla značnou roztříštěností. Náš hlavní úkol proto nespočíval pouze ve tvorbě webu, museli jsme z gruntu vytvořit online marketingovou a komunikační strategii.
Řešení
Marketingovou a komunikační strategii jsme postavili na třech základních pilířích:
- Webová prezentace – kvalitní a zábavný obsah, soutěže, produktové informace.
- Sociální sítě – interakce s uživateli, propojení s webem a uživatelsky generovaný obsah.
- Propojení s offline prostředím – nový oběžník „Božkovská pravda“, který prodlužuje komunikaci i mimo online prostředí.
V rámci webdesignu jsme upravili také některé prvky vizuální identity. Nový web je koncipován jako místo, které spojuje produktové informace a pravou českou zábavu.
Online a offline svět jsme propojili novým zábavným měsíčníkem Božkovská pravda, který byl zdarma dodáván do tisíce hospod v ČR. Tímto způsobem se nám podařilo dostat obsah, soutěže a další informace z internetu i k těm, kteří by si je jinak nepřečetli.
Fabookové posty
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.