Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou JIC, která se zaměřuje na podporu inovativního podnikání.
Cognito zajišťuje digitální kampaně pro Českou filharmonii
Česká filharmonie si pro správu a plánování svých online kampaní vybrala brněnskou digitální agenturu Cognito.
(Zdroj: Česká filharmonie/Petra Hajsk)
Česká filharmonie v březnu zahájila spolupráci s digitální agenturou Cognito, která počátkem roku zvítězila v tendru. Cognito se bude v následujících dvou letech starat jak o správu digitálních kampaní, tak o mediální plánování. Hlavním cílem spolupráce je oslovit nové zájemce o klasickou hudbu a posílit brand České filharmonie.
Česká filharmonie je předním světovým symfonickým orchestrem s bohatou historií a tradicí sahající až do roku 1896. Během své existence se stala jedním z hlavních symbolů české kultury, pravidelně pořádá koncerty doma i v zahraničí, přičemž její repertoár zahrnuje široké spektrum děl klasické hudby. V příští, už 129., koncertní sezóně čeká Českou filharmonii například spolupráce s hlavním hostujícím dirigentem Simonem Rattlem nebo tři prosincová vystoupení ve slavné newyorské Carnegie Hall.
Brněnská agentura Cognito má za sebou nejúspěšnější rok za dobu své patnáctileté historie. Meziročně zvýšila obrat o 45 % a vyhrála výběrová řízení pro Moji lékárnu, Isotru, Vysoké učení technické v Brně či Kongresové centrum Praha. To jen potvrzuje její reputaci jako spolehlivého a kompetentního partnera pro digitální marketing.
Co si dále přečíst
V dnešní době každý potřebuje web pro svůj byznys, koníček nebo pro klub přátel žehu. A pokud si ho neumí sám vytvořit, tak ho poptá. Web se dá bl...
Cognito dlouhodobě rozšiřuje svou nabídku služeb a produktů využívajících AI technologie v oblastech zakázkového vývoje softwaru a marketingu. Již...