V dnešní době každý potřebuje web pro svůj byznys, koníček nebo pro klub přátel žehu. A pokud si ho neumí sám vytvořit, tak ho poptá. Web se dá bl...
Cognito realizuje online kampaň Frekvence 1
V listopadu spustila Frekvence 1 imageovou kampaň s heslem Zapni rádio, vypni starosti, která je zaměřena na rodiče. Cílem kampaně je připomenout všem možnost poslouchat rádio online. Brněnská digitální agentura Cognito se stará o kampaň v digitálním prostoru.
Kampaň cílí na tzv. sandwich generation, tedy posluchače středního věku, kteří se musí starat jak o své děti, tak i částečně o své rodiče. Tito lidé mají mnoho starostí a rádio si kreativou své kampaně dalo za cíl je aspoň na chvilku rozptýlit. Jedná se o jednu z nejmasivnějších kampaní stanice, jež pokrývá nejen online prostor, ale i venkovní plochy, tištěná média a televizi.
Cognito má na starost digitální oblast této podzimní kampaně. Kromě produkce reklamních bannerů a krátkého videa (bumper pro YouTube) zajišťuje správu reklam v inzertní síti Google Ads a Seznam.cz.
Dále je kampaň propagována v RTB systému Colpirio. Algoritmy Colpirio využívají kontextové cílení, umělou inteligenci a analýzu dat o chování, zájmech a potřebách uživatelů. Díky tomu Colpirio reklamy doručuje relevantní cílové skupině v reálném čase.
Ukázka kreativy
Brandové video
Reklamní bannery
Co si dále přečíst
Cognito dlouhodobě rozšiřuje svou nabídku služeb a produktů využívajících AI technologie v oblastech zakázkového vývoje softwaru a marketingu. Již...
Když je vám přes třicet a nechcete být v lepší společnosti za lůzry, musíte mít doma nějaké knížky. Ne, nemyslím tím Pána prstěnů ani jiné bichle ...